lørdag 4. februar 2012

SØLVBROSJE MED STERK SYMBOLIKK

Nesten alltid når jeg jobber, lager jeg ting som jeg ikke har planlagt å forhånd. Noen former/fasonger blir det at man stadig kommer tilbake til gjennom ulike varianter av smykker, fordi kraften i den tiltrekker meg. Hvorfor, har jeg aldri fått vite før jeg traff ei som studerte symbolikk. Det hun fortalte var at denne formen hadde en sterk symbolikk, et symbol for sammensmeltningen mellom det maskuline og det feminine....Sett fra et alternativt ståsted er dette et symbol for den nye energien og den nye tiden vi er på vei inn i som menneskehet -



The shape of this brooch is a symbol of the fusion between the masculin and the feminin energy - like the new energi the humanbeeing is going into at "the new time" of earth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar