torsdag 5. januar 2012

Sølvarven

Min store lidenskap har blitt å re-designe gammelt sølvbestikk. De fleste av oss har arvesølv liggende i skuffer og skap som vi aldri bruker, eller noe som er skadet som vi ikke vet hva vi skal gjøre noe med. Jeg har kjent på følelsen av dårlig samvittighet, når gamle minner dukker opp når jeg tar dem frem...det blir så altfor sjelden.


                                         Sjebladet på en spiseskje ble til en halsbrosje
For å verdsette sølvarven, har jeg nå bygget om en gammel spiseskje der skaftet var brukket av. Men skaftet kunne da også nyttes til noe, så det ble til mansjettknapper og slipsnål - ja, det er helt sant!


Har du noe arvesølv som bare ligger, så kan du få laget minner som du kan bære på deg. Ta kontakt, jeg er i verkstedet. Sølvet kan sendes pr.post og vi kan sammen re-designe det via kommunikasjon og bilder gjennom sms eller mail. Jeg har mange fornøyde kunder rundt om i landet som har gjort det samme.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar