lørdag 7. januar 2012

BELTE MED EGEN SIGNATUR - en kvalitetsgave


Nå kan du få noe som garantert INGEN har likt - nemlig beltespenne i rustfritt stål med DIN SIGNATUR!! I tillegg får du en ekte håndbearbeidet lærreim.Dette er noe du kan bruke hver dag, og som til og med kan gå i arv.


Her lager jeg negativen av signaturen i Pom. Dette er et samarbeidsprosjekt mellom meg og min mann som er børse og verktøymaker. Etter at jeg har laget signaturen overlater jeg til ham å lage positiven i stål.


Lærreima er håndskåret fra oksehud og farget. Deretter farger jeg sårkanten, smører hele beltet inn med lærfett og runder av sårkanten. Totalt sett tar det 6 timer å lage et slikt belte.Dette blir en meget solid belte som holder hele livet ved vanlig bruk.

Et kvalitetsbelte som har LIVSTIDSGARANTI. Pris: beltespenne kr.1480,- + lærreim kr.320

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar